Geceleri biberonla mama vermeye başlamıştım Yaklaşık 3 gündür asla memeden emmiyor yatırdığım an bağırmaya başlıyor memeye doğru dönmüyor bile sadece çok uyukluyken alıyor ondada uykuya dalıyor geri 3 gündür biberonu bıraktık ama yine fayda yok aç aç ağlayarak uyuyor. Tekrar memeye alışsın istiyorum geri alışmaz mı başına gelen tecrübeli anneler nasıl yaptınız bırakınca bıraktı mı ? Emmez mi bir daha ?