Merhaba bir etkinlik sonrasi yazmak istedim. Oglum 17 aylık ve gercekten akilli bir cocuk ama.ne zaman etkinlik hazirlasam sonu hüsran oluyor benim icin oturup ağlıyorum inanir misiniz bir heves hazırlıyorum gosteriyorum birliktw yapalim diye ama oglusum sagolsun sadece döküp saçıp koparip atiyo tabiki yapacak cocuk ama yaptırmak istediğim sey etkinlik ne olursa olsun onu yapamiyoruz sadece dokme sacma koparma firlatma boyle olan var mi acaba