elanurakyrk Adatıp Taner bey. Hem üniversitede hocalık yapmış olması, hem çok iyi yerlerde görev yapmış olması sebebiyle mükemmel bi yenidoğan uzmanı. Sizin çocuğunuz 43 günlük yenidoğan kategorisinde ondan dolayı çocuk doktorundan ziyade yenidoğan doktoruna götürmenizde fayda var. Taner hoca da yenidoğan uzmanı doçent kendisi. Benim kızıma da kötü şeyler söylenmişti kendisine gittim çok şükür hiçbi sıkıntımız yok dedikleri gibi olmadı.