adaaaa_ 2-3 yıl diyorsunuz doktor alerjik öksürük demiş? Yani neden tek bir doktorla kaldınızki 2-3 yıl öküsürük çok değilmi yani muhakak farklı doktorlardan görüş alıp en az 3 doktor gezmeniz gerekirdi bu zamana kadar gerçi gittinizmi onuda bilmiyorum belki çoo basit bir çaresi var yada burda size önerilenler ile geçmeyecek de olabilir en sağlıklısı doktora gitmek detaylı testler yaptırmak