mirayel üç dört sene arası oldu… hatta sonrasında bi süre sonra hamile olduğumu öğrendi . Ondan önce birbuçuk sene dededik olmamıştı. Ben bir ilçede oldum, dr sonrasını iyi yönetemediği için enfeksiyon oldum. Beni o kısmı çok zorladı.. ama işin ehli bi dr olursanız eğer aslında çok basit bişi ve hissetmiyorsunuz bile. Bayıltıp içindeki sıvıyı aldılar ve benim bartolinim acıtmıyordu bile. Ve hala tekrarlamadı çok şükür