Doğumdan sonra spiral taktırdım başlarda lekelenme ve düzensizliğim vardı fakat uzunca bir süredir her şey çok düzenliydi ta ki bu aya kadar. Geçen ay spiralim olmasına rağmen yine de korktuk ertesi gün hapı attım. Bu ay normalden 1 hafta önce adet oldum ki düzensizlik yaşamam normalde. Neyse o bitti 1 hafta geçti şimdi tekrar asıl adet olmam gereken tarihte tekrar oldum. Böyle durumlar yaşayan var mı hapla mı alakalı spiral ile alakalı olabilir mi