Merhabalar öncelikle benim bebeğim 3 ay 27 günlük ve karaciğer enzimleri yüksek çıkıyor kanda ve avuç içi ile ayak altları terliyor çorabını bile ıslatıyor havayla alakası yok çünkü soğukkende öyle oluyor. Sizlerinde başına gelen var mı? Bizim doktorumuz metabolizma hastalıkları veya çocuk gastroenterolojiye gidin dedi. Ordan da topuk kanını aldılar sonuç 1 ay sonra çıkacak dediler. Sarılığı yükselmişti sınıra gelmişti acaba onun etkisi mi oldu düşüncelerinizi paylaşır mısınız?