1 hafta oldu bende bıraktıralı, doktor elinle az az sağ yoksa mastit olursun dedi. Ben zorda kalmadıkça sağmıyorum kesilsin diye ama aksine sütyende giydiğim kıyafetlerde hep ıslaklık süt geliyo. Bu zamanla mı kesilecek nolacak 1 hafta oldu hala göğsüm dolu napacam bilmiyorum