O1Anne esarbiniyannbaglama kesin ondan mı bilmiyorum ki apandisitse sıcak iyi değil diyolar sıcak su torbamda yok zaten
anne2025 O1Anne benm apandistim patlmaıştı apandistmdeğildir ya dediğim için eğer şüphen varsa direk acile git sağ tarafın ağrıyormu birde göbek çevremde hassasıyet varmı eğer varsa kesinlikle git patlarsa benm gibi zor ama patlamadan müdahale ederlerse daha kolay
O1Anne Pirasalipuding Dmt-01 Nsrn1 anne2025 esarbiniyannbaglama ruvyy Nsrn1 amansallagitsin Nikita siladgnchdr Nikita Kızlar verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim sabah ağrım geçti
Nsrn1 O1Anne regl ağrısı gibi kasıkta hissedilmez apandisit ağrısı. Biraz daha üst kısımda hissedilir.
Dmt-01 O1Anne hamile olabilir misiniz peki?ben hamileliğimi öyle kasık ağrısıyla öğrenmiştim kasıkta geçmeyen bi ağrım vardı çok şiddetliydi ağrı kesiciler sıcak su torbaları sıcak duş vs hiçbiri fayda etmeyince acile gitmiştim.acilde doktor karın bölgesine elle baktı sonra gebelik olabilir mi dedi bende şaşırdım tabiki bilmiyorum dedim.ve test yapıldı hamileymişim.ve o gün acilde 4 tane serum yapıldı bana ağrım geçsin diye ama geçmedi
Pirasalipuding O1Anne zıpladığınızda karnınıza bir şey batar gibi, dayanılmaz bir ağrı giriyorsa, sarı veya yeşil kusma varsa, ağrı sağ taraftaysa mutlaka doktora gidin beklemeyin.