bymiraymom Bugün 4. Ay aşımızı olduk bebeğimin ateşi yükseldi 39 a arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var ılık suya soktum hemen calpol de verdim ne yapabilirim yükselmemesi için
BongomyaPrensi bymiraymom aşı ateşi 38 i geçmez Altta yatan enfeksiyon vardır. Mutlaka doktora gösterin. Geçmiş olsun 🌸
bymiraymom BongomyaPrensi aslında kundakta sarılıydı uyuyordu bugün hava da sıcak belki de 38 civarıydı sarılı olunca daha yükselmiş olabilir diye düşündüm takip edicem tekrar 39 a gelirse direk götüreceğim
bymiraymom Şimdi 38.4 e düştü gece boyu takip edeceğim ama yapabileceğim bişey varsa lütfen fikirlerinizi bekliyorum 🙏🏻
ylnydg bymiraymom tek zıbın kalacak şekilde soyun bence. Ateş inatçı olursa 4 saatte bir calpol verebilirsiniz demişti bize. Tekrar 39 olursa doktoruna bilgi vermek iyi olabilir ama 38.5 u geçmez denmişti bize
BongomyaPrensi bymiraymom ince giydirin mutlaka havadan olabilir. Takip edin tabiki düşmezse Ağrı kesici verirsiniz
Urassmom34 bymiraymom kız 4 aylık çocuğa ne kundağı bu sıcakta aç çocuğu. Ben zıbınla yatırıyorum 1 aydır üstünü bile örtmüyor bunalıyor ter su içinde uyanıyor çocuk. Ateşi kesin o yüzden çıkmıştır. Bi de ateşi düşmüyorsa limon sıkıyorum çorabına
ylnydg bymiraymom kundaktandır belki dediğiniz gibi. Aşıları şifa olsun diyelim sabaha toplamış olur inş 🙏 siladgnchdr benim kızım da menenjitler dahil hiç ateş olmadı. 4. Ay aşıları da yapmadı. İnşallah sizde de olmaz 🙏
Miracinannesi2 ylnydg menenjit aşısı çocuğumun ayarlarını bozdu sanki asla ağlamayan uyuyan bebeğim aşıdan sonra uyumaz oldu sizde de oldu mu değişiklikler
oglusannesii bymiraymom merhaba 2. Ay aşısından daha mı ağır geçti bu aşı ? Bizimde var çok stresliyim açıkçası
ylnydg Miracinannesi2 aşı günü biraz huzursuzluk vardı tabi ama derin bir değişiklik olmadı aşılardan sonra hayatımızda. Aşıların etkisi 48 saat sürermiş max belki atak haftasına denk gelmiştir sizin
dlra01 Miracinannesi2 yaa biz. 13. Ayda hatırlatma dozu yaptırdık çocuğum 2-3 hafta sabah 5-6dan aşağı uyumadı tanıyamadım çocuğumu
bymiraymom oglusannesii evet öyle oldu ne yazık ki ben de beklemiyordum böyle olmasını ama düştü çok şükür daha dikkatli olmalıydım diye düşünüyorum
bymiraymom Urassmom34 kundağa alışık yaz geldiğinden beri kundaklamamaya çalışıyorum ama bazen kundaksız uyumuyor dalınca açıyorum hemen. Limonlu çorap yaptım gerçekten işe yaradı