reyhanks Kızım 4 aylık oldu. Oto koltuğu henüz almadık. Öneriniz var mı? Cybex gibi pahalı bir marka düşünmüyorum
MayaliHamur reyhanks eleleden aldık memnunuz.. yani işlevleri her şeyi aynı bende gereksiz fazla para verilmesine karşıyım.. şuan 6700 felan yanlış hatırlamıyorsam bir bakın isterseniz