Kızımı anaokula yazdırmaya gittim müdürle konuştuk bana dediklerini aynen yazıyorum. “Eğer sabahçı olmasını istemiyorsanız en az 5000 lira bağış ücretimiz bulunuyor he yok bağış yapmak istemiyorum derseniz sabahçı yaparsınız öğlencilikte en çok bağış yapanları öne çekiyoruz ne zaman bağış yapıp dekont getirirseniz o zaman kayıt ettirebilirsiniz” .Bende milli eğitimi aradım devlet okullarında kesinlikle bağış alınmıyor ücretsiz bir şekilde kayıt ettirebilirsiniz dedi ama okul kayıt etmiyor şikayette oluşturdum ama okulda müdürle kavga etsem çocuğumu mağdur etmek istemiyorum çocuğu mağdur ederler takılırlar okuldan soğuturlar diye korkuyorum ne yapsam şimdi ya. He bir de ekstra olarak da 2 aylık peşin aidat parası 2.5 Bin istiyorlar