mehker0911 Merhabalar. Oğlum 3.5 yaşında 2 gün önce kasık fıtığı ameliyatı oldu. Bugün ameliyat olduğu taraftaki testisinde şişme meydana geldi. Dr la iletişime geçtik telaş etmememizi söyledi. Yarın yine de götüreceğiz. Korkuyorum. Yaşayan var mı ?
Flyanlfrkn Benim oğlum aralıklı olarak 2 kez fıtık ameliyatı oldu. Doktor eğer çok hareketli olursa özellikle sık koşup zıplarsa 1 ay kadar şişlik oluşur korkmayın 1 ayı geçerse kontrole getirin demişti