Bebeğim 7 aylık emziriyorum. Ağzının içinde yanaklarında damağında iç dudaklarında 2 haftadır sabah kalktığında özellikle bembeyaz pamukçuk gibi şeyler var. Doktor mantar enfeksiyonu dedi 2 tane damla yazdı. Kullanmadım kaynamış su ve karbonatla temizledim ama 2 günde bir tekrarlıyor. Başka doktora gösterdim bu ayda mantar falan olmaz kendiliğinden geçer önemli bir şey değil ilaca falan gerek yok dedi. Ama sabahları bembeyaz ağzının içi. Nedendir bir fikri olan var mı?