Tuvalet eğitimine başlayalı 6 gün oldu 4.gün büyük tuvaletini de tuvalete yapmaya başladı ilk günler çok ıslattı bugün ise sadece 3 defa ıslattı ishal olduğu içinde bir defa da büyük tuvaletini altına yaptı artık sık sık götürmüyorum bi işaret verdiğinde tuvalete götürüyorum gece ıslatması yok sabah uyanınca yapar gündüz uykusunda da alt ıslatması yok ama hala bişey söylemiyor ben tahmin ederek gözlemleyerek götürüyorum tecrübeli anneler süreç nasıl sizce bir umut ışık var mı neler önerirsiniz (Tuvaletini altına yaptığında hiçbir şekilde kızmıyorum sadece çişi geldiğinde çiş büyük tuvaleti geldiğinde dıt demesi gerektiğini söylüyorum)