Canm bizimde 23 ünde gitmemiz lazım ama aşı için değil kilo kontrolü sağlık ocağını aradım bağlattırdım hemşireye gelmene gerek yok dedi sende ebenin numarasını bilmiyorsan internetten sağlık ocağının numarasını bul ara hemşireyi bağlattır bağlıyorlar o şekilde sorabilirsin