Eelif24 benimki 3.ayda düzene girdi aksam 12de yatıyordu sbah 11e kadr ama deliksiz değil tabı 2-3saatte bır emmeye uyanıyordu gunduzde 3kere uyuyordu suan 7,5aylık ben o saatleri erkene cektim 9-10gbı yatıyor aksam sabahta 8de falan uyanıyor gecede 3kere uyanıyor gunduzde uykusunu2ye düşürdü o şekilde ama deliksiz uyku yok malesef o daha buyudukce oluyormus ama bunada şükür 🙏