25 aylik oglum var 26 olucak.carsiya çıktığımızda beni indir arabada. diyo.iniyo sonra kosuyo dukkanlara giriyo anne baba var mi bakmiyo bu normal mi ben bilmiyorum cok endiseleniyorum oglum gel.diyoruz sanki hic bizi duymuyo gibi davraniyo ama ismine evde falan seslendigimizde tepki veriyo