erdemmelif KuzeyinAnnesii Ben de bebelac kullanyorum cok köpüryor ama cok şükr bizde bir sıkıntı yapmadı ama sma köpürmyor..
erdemmelif KuzeyinAnnesii Her bebekte farkli olabilir tabi canm..Sma da kullndm ondan da memnun kaldm..
KuzeyinAnnesii erdemmelif arkadaşlar hipp çok önerdi bi onu deniyceğim cankm teşekkür ederim deneye deneye bulucaz iyisini inşAllah napalım