Daha önce de bu başlığı açmıştım aslında ama bir süredir düzelmişti. Yaklaşık 1 haftadır eskisinden çok beter bir haldeyiz. Kızım ben varken babası yaklaştığı an çığlıklar atarak ağlıyor. Her gün ben işten gelene kadar 2 saat baş başa zaman geçiriyorlar o anlarda hiç bir sorun yok ama ben geldiğimde çocuk krize giriyor aynı ortamda 3ümüz oyun bile oynayamıyoruz. Emzirmeyi bitirdiğimizden beri de benimle uyuması 40 dakikaları buluyor diye babası uyutuyordu 10dakikada. Ama 1 haftadır onda da aşırı ağlıyor. Dün artık ağlamasın diye ben uyutayım dedim yine 45dk sürdü eşim girdi 3dk ağladı ve uyudu. Yanlış mı yapıyoruz çocuk bu kadar tepkiliyken ben mi uyutmalıyım. Kızım 17 aylık olmak üzere atak falan mı var ondan mı böyle değişti çok huysuzlaştı beni görünce özellikle her şeye ağlıyor normalde anneannesi bakıyor babasıyla olduğunda da bir sorun yoktu