zezelik85 Kuştur otelde kalmıştık bundan 7 yıl önce. Yeşillikler içinde çok güzel bir oteldi. Otelde o kadar çok sincap vardı ki elimizle besliyorduk. Hala öyle mi bilmiyorum araştırabilirsiniz.