Öncelikle çok geçmiş olsun🙏🏼 serebral palsili tanıdığım var ve yürümede sıkıntı yaşıyor. kreşe gittiği zaman güzel arkadaşlıklar kurdu. Öğretmen de çok önemli. İnşallah kızınız da iyi bir öğretmen ve güvenilir, iyi ailelerle büyümüş, vicanlı çocuklara denk gelir🙏🏼