Selam kızlar. Marketten aldıgımız dondurlmuş mantı vardı buzlukta, kaynar suyun içine attım kısık ateşte 5 dk pişirdim o sıra tel konuşuyordum. Geldim altını açtım 2 dk falan durdu sonra taştı ağzı açıktı altını kapattım o şekilde karıştırdım biraz, tabağa koyana kadar yaklaşık 7-10 dk olmuştur yoğurtlayıp o şekilde yedim ama sizce erken mi yoksa sıkıntı olmaz mı dersiniz?