edabolukbasi 9 aylık bebelerinizi nasıl yıkıyorsunuz fileye sığmıyor, duşakabinde emeklemeye kalkıyor, küvetine koysam köpük kalıyor. Yani yukarı tükürsem bıyık aşağı tükürsem sakal 😏
berkuss edabolukbasi benim bebemde 9 aylik vakumlu oturaklardan aldim cok kullanamadim cunku poposunu yikamak sirtimi yikamak zor geliyordu illaki kaldirmak gerekiyor bebegi valla ben anam babam usulu esimle yikiyoruz 😂ya bebegimin altina bisey serip banyoda oturtuyorum yada eşim ayakta tutuyor oyle yikiyoruz tek basima hic yikamadim
Mom_87 edabolukbasi oturak kullanıyorum ben de 2 haftadır. Benimki de 7.5 aylık yeni emeklemeye başladı. Aynı şekilde fileye sığmıyor, ayağa kalkmaya çalışıyor. Oturak kullanışlı.
edabolukbasi accountant kullanışlı mı ? alırım da elimde kalır diye endişeleniyorum kucakta bile durmayan çocuk 🤷🏻♀️
accountant edabolukbasi bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ek gıdaya geçince onda yediriyordum masaya vakumluyordum benimkide çok hareketli olduğu için masada güvenli gelmedi. banyoda kullanmaya başladım banyoda işimi görüyor. Zaten yere vakumluyorsunuz vakumu sağlam baya. benimki babyjemin iki yandan açılabilen modelinden şuan 10 aylık 4 aydır öyle yıkıyorum küvet kova taşımaktan çok sıkılmıştım bu iyi geldi.
Kitsu Kucağımda oturtarak yıkıyordum. 18 aylık hala öyle yıkıyorum. Sol tarafima alıyorum sağ elimle de suyu sabunu falan hallediyorum beş dk da mis gibi oluyor 😅
bluemomjean Fileyi çıkartıp yıkama leğeninde devam ediyorum oturtuyorum ilgisini çekecek oyuncak kova vs koyuyorum en son köpük kalmasın diye son bi çıkartırken kafasından totosundan su döküyorum yine
eslemree haticeysr0 Benim Kızım 2 Yaşında Hep Küvette Yıkadım Bende Çıkarken Koluma Alıyorum Komple Su Döküyorum Tamam😂
edabolukbasi haticeysr0 Üzerinde kalıyor durulamam için ayağa kalkması gerekiyor hem tutup hem yıkayamıyorum zira çok hareketli
Kitsu edabolukbasi büyük bir havlumuz var bıcır bıcır odaya koşuyoruz hızlıca önce bezini zibinini giydiriyorum sonra beraber giyiniyoruz 😅 genelde müzik de açık olur zaten dans ede de oluyor 💃
beybitolat edabolukbasi fileyi kaldırıp küvetinde oturtabilirsin. Ben oturmaya başladığından beri öyle yıkıyorum. Yada mama sandalyesinde de olur.
00998 edabolukbasi 3 aylıktan beri duşta kucağımda yıkıyordum havalar ısındı. Küvetinde yıkıyorum oda çok eğleniyor en sonra tekrar su döküyorum ama haftada sadece bir kere şampuan kullanıyorum. Diğer günler sadece su ile yıkıyorum 🥹
busmah61 edabolukbasi duşa oturturuyorum emeklediği için önüne oyuncak veriyorum ırdan oraya gidiyo ikimizde yıkanmış oluyoruz sayesinde 🤣 bende burda durayım nasıl yıkanır bakayım