sevvalmgc Arkadaşlar kuzenimin bebeği 6 ay oldu ve gündüzleri mama çok az yiyiyor, bazen de mamayı kusuyor alması gereken günlük miktarı gündüz almıyor, ne yapmak lazım ya biberon reddi değildir inşallah aynı durumu yaşayan var mı?
kevsergelir sevvalmgc ek gıdaya başladı mı, ek gıdayla arası nasıl? Gece beslenmesi yoğunsa gündüz beslenmeyi azaltabiliyor bebekler. Benim kızımda 6. Ayda gündüz beslenmesini çok azaltmıştı ama gece beslenmesi devam ettiği için sonrasında düzeldi