Oğlum 7.5 aylık küçüklüğünden beri kafa şekil bozukluğu var yatmaktan vs dediler boyun dediler kafa bt çekilip bakılsın dediler 7.ayını bekleyelim dediler vsvs. Derken süreç uzadı en son bilkent şehir hst de harun demirciye gittik bt çekildi kemikleri iyi durumdaymış ama şekil bozukluğu için ölçüm istedi kask merkezinden orta üstü şiddetli çıkmış kask öneriyoruz dedi birazda geç kalınmış gibi dedi yüz asimetrisi felan olmuş. Süreci yaşayanlardan merak ediyorum kask takılınca düzeldi mi? Ne kadar durdu süreç nasıl ilerledi? Maliyeti ne oldu? Firma seçimi? Deneyimlerinizi bekliyorum yardımcı olur musunuz.