ttbahar Arkadaşlar merhaba bebeğim on beş günlük, iki gün önce ateşi 38.5 derece çıktı, crpsi 28 çıktı. Yoğun bakıma yatış yapıldı. On günden fazla kalacak dediler. Ne yapmamız lazım
siladgnchdr ttbahar Çok geçmiş olsun 15 günlük bebekte ateş önemli olduğu için yoğun bakımda yakın takip etmeleri normal doktorların tedavisine uymaktan başka bi çareniz yok umarım minik en kısa sürede toparlar 💗
Nsrn1 ttbahar geçmiş olsun 💕 2-3 saatte bir bebeği besliyormuşsunuz gibi düzenli bir şekilde sütünüzü sağıp biriktirin ve götürün. Moralinizi yüksek tutun başka bir şeye gerek yok 🫶🏼