birssorumvar arka planda hiç qcmiyorum biz izlemiyoruz bebeğim varken. Ben bazen sıkıldığımda ,bı yemek yemem gerektiginde ,bı iş yapmam gerektiğinde peşimi birakmayan bebeğim olduğu için günde en fazla 1 saat parça parça açıyorum bazen hiç qcmiyorum bazen yarım saat 45 dk bı saat toplam olmak üzere misal sabah akşam öyle aciyorum ,çocuk şarkıları açıyorum şu qn 20 aylık belki 1 yaşından beri boyle
Pek konuşmuyor TV ye baglamiyorum ya genetik ya da birşeyi çok kez söylemem lazım bilmiyorum anne baba dede abla abi gel(ge) mö me meme mama hav pis çiş bunlari söylüyor tabi genelde biz söyleyince bazilarini biseyi söyle dersen toplam iki üç kelime benzer çıkıyor gibi misal kuzeninin ismi öyle