Merhabal hanımlar,
Kızım 3300 gram 52 cm ve vaktinde doğdu , 45 günlükken 4000 gramdı. Şimdi ise 3 aylık oldu ve 5200 gram 60 cm’e ancak ulaştı. Büyüme hızı bana yavaş geliyor. Sadece emzirerek besliyorum ve ağlaması huzursuzluğu vs yok. Aslında emmesi , çişli bez sayısı vs normal ama forumda yazan diğer insanlara baktığımda bebeğim zayıf, küçük kalmış gibi hissediyorum. 2. Ay kontrolünde doktorumuz her şey normal demişti , bir sonraki kontrol 4.ayda. Ama o zamana kadar beklemeliyim şuan her şey yolunda mı ilerliyor yoksa bebeğim yeterince beslenmiyor mu acaba, endişe içindeyim. Sizin bebeklerinizin boy ve kilosu nasıl?