poyrazmom__ Merhaba kızlar 11.5 aylık yürümeye başladı şuan 14 ay 2 günlük 3 gündür ara sıra parmak ucunda yürüyo evde dışarıda normal yürüyo böyle olup düzelen var mı günlerdir düşünmekten kafayı yemek üzereyim
nadidelifora poyrazmom__ parmak ucu yurumeyen bebek neredeyse yok..denge denemesi yapıyor. Bir fizyoterapistten dinlemiştim. Ziplamanin ön becerisidir demişti. Kafayı yemenize gerek yok inanın. Gelişimsel süreçler bunlar.
sedefgl nadidelifora yaaa 🥹2 gündür sivilce döktüm. 14 buçuk aylık yürüdü. (17 ay bitircek)2 gündür ara ara toplasan 6 kere yapmıştır bir kaç adım atıyor parmak ucunda. Korkudan geberdim. Ayakkabida hiç yapmadı mesela. Maşallah kızımla iletişimiz çok iyi bi sıkıntı yok . Yaşıtlarıyla aynı ilerliyor herhangi bir sorunumuz yok böyle yapınca çok korktum
Poncik77 Benimki 2 yaşında olacak hala parmak ucu ile yürüyor ne kadar kızım yere basarak yürü desem de dinlemiyor
sedefgl alpaslanmom_ bn yapma diyince düzeliyo hemen. Sonra gülerek yapmaya yelteniyor. Normaldir diyorum ama maalesef teknoloji anneliği çok zor. Nolursa hemen elime telefon alıyorum soruyorum korkunç seyler
elifff94 poyrazmom__ benim kızım da aynı zamanda yürüdü şuan 16 aylık ve arada değil direkt parmak ucunda yürüyor. Üstelik yürüteç de kullanmadı. Bende endişeleniyordum ama artık saldım çünkü canı isterse topuğuna basabiliyor