minikkkk_0 bebeğim 9.5 aylıkken 2 hafta önce döndüm işe. Özel sektörde çalışıyorum, bende sizin gibi hep çalıştım bugüne kadar. Annemde çalıştığı için bakıcı ile anlaştık, bebeğim emiyor ve sık emiyordu. Başlama tarihine yaklaşınca midem bulanmaya başladı çok zorlandım. İlk gün de çok zordu, ama bu hafta bile inanın kendimi daha iyi hissediyorum. Aşırı özlüyorum, ama ona istediğim şeyi düşünmeden almak beni çok mutlu ediyor. Hep şey düşündüm onun yanında ve tükenmemiş bir anneye ihtiyacı var. 17.30 gibi evde oluyorum uyuyana kadar sabrım daha yüksek oluyor, evdeyken de günün çoğu kısmı yemek temizlik geçiyordu her an verimli olamıyordum şimdi temizliği haftasonu üstten yapıyorum. Gece sık uyanıyor, o zor oluyor ama açıkcası bana iyi gelmedi diyemem. Çok zor, özlemekten ağladım da hatta ama gün sonunda daha mutlu bir annesi var alıştıkça da kolaylaşıyor. Çalışmakta, çalışmamakta bir seçim. Herkesin yapısı çok farklı. Size iyi gelecekse inanın bebeğinize de iyi gelecek. Kulağınızı biraz kapatmanızı öneririm, çünkü çok yargılandığım oldu🫠