H12345 ben salonumu o renk yaptırdım, dümdüz kireç beyazı gibi 😁 ama ben beğendim sorun olmadı o yüzden. Sarımtırak falan değil bu arada baya soğuk beyaz alt tonlu. Hatta boyacı demişti ki astar rengi gibi oldu dedi ama benim hoşuma gitmişti. Önceki rengi çok koyuydu salonun belki de ondan beğendim ben