34 haftalık doğdu zor emiyor genelde biberonla besliyorum onda da illaki hava yutuyor Metsil kullanıyoruz ama çok etki etmiyor bebeğim yine sıkışıyor özellikle alttan . 19 günlük oldu hem bağırsaklarına hem de gazına iyi gelen bir damla istiyorum . Siz ne kullandınız ?