mlkdvl 4.aylık bebeğim 2 gündür öğle uykularını arttırdı normalde 4 uyku yapar gün içinde 2 gündür 5-6 kısa uyku yapıyor uyumak için ağlıyor ataktan dolayı olabilir mi sadece uyku gerilemesi mi olur uykuya meyillilikte olabilir mi?
flowersssss mlkdvl benimki 3aylık olmak üzere. Bazı günler o kadar çok uyuyo ki hem hoşuma gidiyo hem tedirgin oluyorum. Mesela bugünde çok uyudu. Ağlıyo resmen uyumak için. Ama normaldir diye düşünüyorum. Uyuyacaklar ki büyüsünler
simseklivekalpli mlkdvl dönem dönem değişiyorlar. Bir gün fazla uyur bir gün hiç uyumaz. Normal hepsi 🌸
gizviz Ben hiç uykuya meyilli olabileceğini okumadım ama başka bir problemi yoksa bence sorun yok hatta iyi bir şey gibi, yine de gönderiniz üstte kalsın belki bir bilen vardır