merhaba hanımlar Doğum kontrol hapı kullanmayı düşünüyorum bebeğim 10 aylık, Hapı kullanırken ,kullanmadığımız zamanlarda ki gibi düzenli adet olmaz mı artik yada hiç olmama ihtimali de mi var en az 2 yıl kullanmayı düşünüyorum hep mi düzensiz olacak