Bebeğimde reflü olduğunu soyledi doktor, bazen emzirirken ya da hemen emdikten sonra kusuyor ama biraz fazla miktarda, ne yapabilirim? Az az sık sık emzirmek çözüm mu ? Kendim memeden çekmeli miyim? Sütüm de ilk başta hızlı ve tazyikli geliyor, bebeğim de cok hızlı emiyor, napmaliyim