yildizmom-2023 betul_tkdmr ben doğduğundan beri kullanıyorum. bazen geceleri tasiriyor. ondada çok çiş yaptığinda oluyor.
organikirmik betul_tkdmr yeni başladm 1 paket bitti gece kullanmıyorum ama gündüz bi sıkıntı yaşamadık
Hep_oyle_olur_zaten Doğduğundan beri kullanıyoruz (2 yas) sızma yapmıyor ama yakın zamanda külot bez aldım sizdiriyo maalesef