Kızlar bebeğim 16 aylık zaten hep bi uyku sorunu vardı da en azından emer uyurdu geri. 15. Ayla birlikte gece uyandığında belli bir süre gözünü de açmıyor ama dalamıyor da sonra gündüz kullandığı kelimeleri saymaya başlıyor.
Yani bu geçici bir şey mi acaba dün gece mesela 12de bir uyandı 1e kadar uyutmaya çalıştım ama uyanık da değil 2.30da bir uyandı 3.30a kadar aynı kelimeleri sayıyor.
En son 3.30da uyandı ve oyun oynamaya başladı 6.30da uyudu bir daha.
Gündüz uykusunda böyle bir şey yok ama gelişimsel bir şey mi acaba ?