Merhaba arkadaşlar benim 18 Haziran’da büyük oğlumun doğum günü var küçük oğlum da 10 Haziran doğumlu ikisi için birlikte bir kutlama yapacağım 9-10 tane arkadaşımı çağırdım yaklaşık 10 tane falan da Çocuk olacak yaklaşık 20 kişi yani doğum günü pastasını evde kendim yaptım nereden baksan 20 kişilik bir pasta en az 2.500 TL ben bütün malzemeleri 900 TL’ye hallettim menü olarak da arkadaşlar şunları yapacağım sizce nasıl
Kuru dolma
Lahmacun
Patatesli börek
Fasulye salatası
Rus salatası
Kurabiye de yapsam mı yapmasam mı kararsızım sizce menü yeter mi?
Pastam da bu dalga geçmeyin lütfen tadından eminim 😃
