Selam anneler, 14 günlük taze bir anneyim. İlk günden beri göğüs ucu yaralarım ve acısı geçmedi, kalkan ve lansinoh krem kullandım bir süre işe yaramadı. Daha sonra gümüş kapak aldım gümüş kapak kullanıyorum şuan sadece. Emzirme zamanı gelince korkarak emziriyorum. Ağlıyacak şekilde çok fena acı çekiyorum bebeğim de düzgün tutamıyor memeyi. Keyifli bir şekilde ve korkmadan emzirmek istiyorum bu süreç ne zaman geçecek ve ne yapabilirim hemen düzelmesi için?