mutlubiranneeeee oğlumdam çok ben bağımlı oldum o ses olmadan uykuya dalamıyorum 😂osman gönülal zararı yok ama neden daha güzel melodiler varken gürültü dineltiyorsunuz diye bi konusma yapmıstı .Kendinizi kasmayın tabiki doktorunuza da danışın ama ses çok yüksek ve yakınında olmadığı sürece bi sorun olmaz bence .Aptamilin uyku ile ilgili videoları var Tam uykuya daldıktan 5 dk sonra kapatırsanız cocugunuz döngüye girmez ve uyanmaz diyordu .diğer arkadasların dediği gibi kademe kademe azaltmayı deneyin ama kafanıza da çok takmamaya çalışın