Arkadaşlar benim kızım 9 aylık. Şuan bıraktırmayı düşünmüyorum tabi ama 1 yaşından sonra emzirmek istemiyorum. Hem memesiz uykuya geçmiyor hemde memelerim aşşııırı sarktı çok kötü durumdayım yani cidden… Nasıl bıraktırıcam bilmiyorum memeye düşkün bir bebek. Diyorumki gündüzler memeyi kessem mi yavaştan acaba mesela gündüz hiç emzirmesem bir süre gece uykuya geçerken ve gece uyanınca emzirsem sonrada onu bıraktırsam nasıl olur mantıklı mı? Bide meme emmeden nasıl uykuya geçiricem onuda düşünüyorum kara kara 😑 meme emmeden sanki çocuk doymuyor gibi geliyor ne yese aç gibi hissediyorum memeye güvendiği içinde kuş kadar yiyor zaten