Merhaba anneler oğlum 17 ay 17 günlük
Dün misafirliğe gittik eşimin akrabası oğlumun yaptığı kanat çırpma şeklinden dolayı otizm olabilir mi dedi korktum ve üzüldüm oğlum da hani dikkat ediyorum belirti vs birşey yok size anlatayım
Göz teması var cee oyunu oynuyoruz oynaya biliyor yani ismine bakıyor taklit de yapabiliyor ben saklansam beni arıyor saklambaç oynuyoruz kelimeleri de var baba anne abi abla vs işaret parmağını kullanıyor birşey istediği zaman parmağı ile göstere biliyor veya buzdolabından birşey istiyor yanıma geliyor buzdolabı gösteriyor aç oldum mu Memi diyor veya emmm diyor çocuklarla sosyal onlarla oyun oynar yanlarından kaçmaz yani yabani vs değil sadece heyecanlandiginda kanat çırpma gibi yapıyor oda nadir hep yapmaz
Alkış var sar sar makarayi da yapabiliyor
Suanlik aklıma bunlar geldi sizce ben ne yapayım fikir verin