9 aylık bebeğim henüz diş çıkarmadı dün gece 2de başladı ağlamaya 1-2 saat sürdü ağlaması vücut ısısı yüksekti ateşi 37.4 son 1 haftadır günde 4-5 bazen 5-6 kez parça parça kaka yapıyor. Diş etlerine baktım alt köpek dişi şiş. Daha dişi çıkmamışken köpek dişi çıkar mı? Tecrübeli anneler sizce diş mi yoksa başka bir şey mi ona göre doktora götüreyim🤦🏻♀️