Bebeğim 9 ay 13 günlük. Zaten geceleri son 1 aydır ağlayarak kalkıyordu yatağa yatırınca uyanıyordu. Ve ayrılık kaygısı fazlaydı şimdi iyice köyü oldu dün bütün gece mızıldadı ve sürekli uyandı. En son aç olabileceği düşüncesiyle sabah ezanında bir şeyler yedirdik ama sabah yine aynı ağlayarak uyanma, az uyku. Normalde 1 saat uyuyan bebek şimdi 30 dk 40 dk uyuyor o da ona yetmiyor. Durmadan ağladı uyandığından beri de. Diş olabilir diyoruz çünkü kabarık damakları her şeyi yiyor ve çok salya akıtıyor. İlk dişlerde de uykusu bozulmuştu. Bir de süt diyeti açıyoruz alerjinin geçtiğini düşünüyoruz ama yine de acaba ondan mı diye düşünüyor insan ister istemez. Uzun lafın kısası perisan oldum. Sadece bizim mi böyle merak ediyorum