simgesell34 selam annelerim🌸 Biz batıdan doğuya gidiyoruz İstanbuldayiz Şırnak çıktı orada olan annelerim varmı nasıl yerrler ev tutma konusu nasıl oluyor fikirlerinize açığım 🌸💖🙏🏼
Glshtym simgesell34 merhaba biz iki yıldır şırnaktayız bir yıldırda lojmanlarda oturuyoruz ev bulmakta sıkıntı yaşamıştık ve kiralar yüksekti şimdide 2+1 ler 20k ve üstü bu yazdıklarım Şırnak merkez için geçerli