acp 2. Cocuk icin herkes bir sey söylüyor, arası yakın olanlar kafayı yedim diyor arası cok olanlar hic anlaşamıyorlar ortak noktaları yok ve rahata alışmışken cok zor diyorlar yani cocuk her türlü zor bence. Mesela benim de 1 tane ama bana da 1 tane zor geliyor çünkü tek oyun arkadaşı benim 😂