Kızımı hiç emziremedim kucağa da alıştırmadım açıkçası o yüzden hiç kucak diye ağlamaz kendi kendine oyun oynar vakit geçirir kucağımıza alırsak ağlıyor kendini sevdirmiyor niye böyle yapıyor bilmiyorum oynamak için kucak kucağımda en fazla 5 dakika durur sonra kendine geriye yatıp ağlamaya başlar beni yere bırak diye acaba zamanında kucağa alıştırmayarak buna ben mi sebep oldum