Kızım 17 aylık, premature doğduğu için biraz ek gıdaya geçişte korkularım oldu bu yüzden BLV yöntemini uygulamadim ve uygulamadigim için çok pişmanım taneli hicbisey yemeyi kabul etmiyor, eline yiyecek verdiğimde yemeyip yere atiyor, herşeyi ben yediriyorum.. Birşeyler yemeye nasıl alıştırabilirim? Çok mu geç kaldım 🤦