Oğlum 3 yaşında 9 aylıkken işe başladım 9 aylıktan beri annem bakıyor kayınvalidem vefat etti. Her şey gayet iyi hoştu ancak 3 yaş sendorumuyla birlikte oğluma bakım veren kişi anneanne ve dedede olduğu için gerçekten şımartılmaya başlandı en ufak şeyde bile ağlamasın yapalım kafasındalar ve benim sabrım artık iyice tükendi. Farkındayım kendim baksam arada bir şımarmasına bir şey demezdim ama şuan söz dinlemeyen, inat ve huysuz bir çocuk oldu. Ben ve eşim izin vermedikçe asla söz dinlemiyor. Şu sıralar babaya da düştü çok. İşler çığırından çıkmaya başlıyor eylülde yarım gün kreşe vereceğim biraz faydalı olur umarım. Çocuğuna büyükler bakıp bu durumu yaşayanlar varmı? Nasıl bir yol izlemem gerek? Annemi babamınsürekli bu konuda uyarıyorum ama o anlarda bir yere kadar sonra yine hop başa dönüyprlar cidden çok kafama takıyorum çok üzülüyorum 🥲